Dette websted anvender cookies.
Hvis du fortsætter med at bruge webstedet, accepterer du, at vi anvender cookies. Du kan få flere oplysninger i vores Info center
Forsendelsesmetoder
GLS Business

Kan anvendes til erhvervsadresser hvor du er sikker på at der er nogen til at modtage din pakke i dagtimerne.



GLS PakkeShop

Er ideel hvis du selv vil planlægge din dag. Vi viser dig de nærmeste PakkeShops til den leveringsadresse du har anført (er leveringsadresse samme som din fakturaadresse er den de nærmeste hertil vi viser)



Afhentning i en af vores butikker

Vi skal bruge lidt tid til at klargøre din ordre til afhentning. Når ordren ligger klar vil du modtage en e-mail med åbningstider og anden relevant information




Kort efter du har afgivet din bestilling vil du modtage en bekræftelses e-mail. 



Så snart din bestilling er afsendt eller er klar til afhentning vil du modtage en e-mail med alle relevante detaljer, herunder link til sporing, vores åbningstider og kørselsvejledning.



Vær sikker på at din e-mailadresse er korrekt anført på din konto og at vores bekræftelses e-mails ikke fanges af et spam filter.



Du kan via dit login til Social Foodies se din bestillings status 24 timer i døgnet.

Tilbage til toppen af siden
Hvordan angiver jeg forskellige adresser?
Hver gang du checker en ordre ud har du mulighed for at tilrette både din fakturaadresse samt eventuelt angive en leveringsadresse som vi skal sende din ordre til. Vi gemmer dine sidste indtastninger automatisk.



Hvis du har brug for at vores faktura udstedes til et firma findes der felter hvor du kan anføre firmanavn og CVR-nummer.



Elektronisk fakturering

Social Foodies tilbyder også elektronisk fakturering til institutioner og virksomheder som måtte bruge det. Kontakt venligst vores salgsafdeling ordre@socialfoodies.dk

Tilbage til toppen af siden
Kan jeg ændre i min bestilling?
Når din bestilling er afgivet og du har modtaget bekræftelse herpå kan du ikke selv rette i din bestilling. Vi retter meget gerne ordren for dig og det kan lade sig gøre indtil din bestilling er afsendt.



Ønsker du at annullere din bestilling i sin helhed så kontakt os hurtigst muligt.



Såfremt din bestilling allerede er afsendt beder vi dig kontakte os så vi kan aftale hvilket returforløb der bedst muligt indfrier dine forventninger og ønsker.


Tilbage til toppen af siden
Hvordan håndteres en bestilling der indeholder varelinjer der ikke er på lager?
Som udgangspunkt sendes din bestilling samlet.



Imidlertid er det samtidig vores ønske at du hurtigst muligt modtager så meget fra din bestilling som muligt. Vi vil derfor fra gang til gang vurdere om vi ønsker at bære omkostningen for to forsendelser til dig - en hurtigst muligt med hvad vi kan levere med det samme, og en efterfølgende, ekstra gratis forsendelse med resten når disse varer er blevet disponible.



Det er op til Social Foodies at afgøre om vi ønsker at forære dig en gratis, ekstra forsendelse. Det er en skønssag som kan være forskellig fra bestilling til bestilling.



Har du specielle ønsker til hurtig levering anbefaler vi at du opdeler din bestilling i to (en der kan leveres med det samme og en med varer i restordre) eller at du kontakter os så vi kan servicere dig bedst muligt.


Tilbage til toppen af siden
Visse produkter kan kun afhentes
Visse af vores produkter kan af praktiske årsager ikke sendes. Du kan naturligvis bestille online, men skal afhente din bestilling i en af vores butikker.

Når du checker din ordre ud har du mulighed for at vælge dén butik hvorfra du ønsker at afhente din bestilling.

Såfremt du ønsker at bestille andre produkter, som potentielt godt kan sendes, vil den samlede bestilling til trods herfor skulle afhentes. Du kan overveje at placere mere end een ordre for størst fleksibilitet.

Tilbage til toppen af siden
Særlige vilkår gælder for bestillingsvarer
Du skal være opmærksom på, at produkter der på vores hjemmeside eller ved handel i vores butik er anført som bestillingsvare er underlagt andre leveringsbetingelser end de varer som vi normalt lagerfører.



Idet langt størstedelen af vores sortiment produceres dagligt kan der ved større bestillinger forekomme leveringstid, til trods for at varen måtte være indikeret som "på lager". Naturligvis bestræber vi os på at levere din bestilling hurtigst muligt og vil i sådanne tilfælde tage kontakt til dig.

Du skal være særligt opmærksom på følgende:
Du kan ikke bestille is og flødeboller til levering. Du skal vælge afhentning i butik.

Tilbage til toppen af siden
Kan jeg få min forsendelse leveret med Post Danmark eller som brev?
Social Foodies samarbejder ikke formaliseret med Post Danmark omkring pakker.




Imidlertid sendes vores gavekort som brev, såfremt gavekortet er det eneste din ordre indeholder. I så fald betaler vi portoen.

Tilbage til toppen af siden
Hvordan kan jeg spore min forsendelse?
Så snart din bestilling er pakket og har fået et sporingsnummer vil du modtage en e-mail med disse informationer. Sporingsnummeret lagres også i din ordrehistorik som du kan finde under Min konto -> Min ordrehistorik når du er logget ind.




Tilbage til toppen af siden
Hvad gør jeg hvis der er problemer med min forsendelse?
Hvad gør jeg hvis der er problemer med min forsendelse? Det er altid bedst at kontakte os hvis du oplever problemer.

Jeg kan ikke spore min pakke via det sporingsnummer
I har oplyst mig
Der kan gå lidt tid fra du modtager sporingsnummeret til det er muligt at spore online. Det skyldes at nummeret udstedes før din pakke afhentes af fragtfirmaet og at det skal køres til et centrallager. Det er forskelligt fra fragtfirma til fragtfirma hvor hurtigt en pakke kan spores.



Min pakke ser beskadiget ud udenpå - hvad gør jeg?
Hvis pakken ser ud til at indholdet kunne være okay til trods for ydre beskadigelser så anbefaler vi at du modtager pakken med et forbehold. Det gør du ved at få fragtmanden eller GLS Pakkeshoppen til at skrive at pakken har ydre skader.



Jeg har fortrudt købet og ønsker ikke at modtage varen
Oplys os venligst herom og lad være med at modtage forsendelsen. Så drager fragtfirmaet omsorg for at sende pakken retur til os så vi kan annullere købet efter vi har modtaget varerne retur.



Tilbage til toppen af siden